marți, 6 martie 2012

Toamna in martie .



" Care din frunze sunt eu? Dar el?…al meu, al tau, nu conteaza …crezi ca e si el o frunza? Sau el e copacul? Cel care razbeste peste toamna si iarna grea si reinvie primavara? Care in fiecare an e acelasi, numai frunzele mor si trec.. Oare copacului ii pasa de frunzele sale…sau e ceva temporar pentru ca stie ca fara ele, el nu ar fi atat de falnic si frumos…? Oare atunci cand se nasc, frunzele stiu ca in cele din urma tot vor muri? sau iubirea pentru ‘el’ le orbeste?

       Toamna…cat de frumoase sunt frunzele toamna… cat de frumoasa e o femeie cand iubeste… Cat de greu e sa exprimi in cuvinte ceea ce simti …dar pana la urma…nu conteaza….nimanui nu-i pasa…nici lui…nici lor…nici pritenilor care par a fi langa tine dar care de fapt nu sunt… nimeni nu intelege si nici macar nu au timp sa inteleaga…. Gandeste-te ca intradevar esti o frunza de toamna,chiar si pentru o clipa….crezi ca le pasa celorlalte frunze de tine?? Au si ele fricile si temerile lor…si dezamagirile lor si viata lor si speranta ca poate mai rezista o zi…ca poate toamna le mai iarta o zi si ca sfarsitul mai intrazie o zi… crezi ca el se apleaca sa-si culeaga frunza cazuta si calcata in picioare de trecatori?

Nu!

E natura lucrurilor…iarna vine mereu…primavara vine mereu…frunzele se nasc si mor dar ‘el’ e mereu acolo:mandru si arogant,orbit de propria-i frumusete…mereu uita ca frunzele ii ofera privilegul de a fi privit!!

………………………………………………………………………………………………………………………

Toamna asta m-ai lasat sa cad. Si esti prea mandru ca sa te apleci sa ma ridici de jos..esti mai presus de mine . Nu trebuia sa ma lasi sa cad ! As fi putut fi o floare de primavara…sau un fruct al unui pom fructifer…dar am riscat si am ales sa fiu cu tine… iar tu m-ai etichetat gresit. Si din pacate am uitat amandoi trecutul…eu am preferat sa uit cat am plans si sa pastrez amintirile care m-au facut fericita,iar tu ai ales sa uiti tot ce-am facut pentru noi si ai pastrat doar ce ai avut nevoie ca sa poti sa ma lasi sa cad. Stiu: “cate-am facut eu pentru noi”… asa e poate gresesc si de fapt…poate nu am facut nimic,dar de un lucru poti fi sigur: Te-am iubit! "



       Stim noi definitia actuala a iubitii , asta ca sa nu ma mai iei peste picior . Si asa , o mica adaugare personala pentru tine , dragule : Voi ramane mereu frunza ta ! Singura frunza , tii minte ? Si ma porti in fiecare zi , si ma ai in fiecare zi . Dar ma vei pierde intr-o zi . Poate imi voi da singura drumul . INTR-O ZI DE TOAMNA .



* Stiu , simt , vad , aud , miros ca ma iubesti 

10 comentarii:

  1. Ador melodia :X si imi place foarte mult modul in care iti termini postarile,e foarte original.
    Daca te-a lasat sa cazi nu cred ca ar mai trebui sa iti doresti sa te ridice el,ci un alt print fermecator.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate m-a scapat din greseala :( , poate nu m-am tinut eu destul de bine . De aceea cred ca tot el va trebui sa ma ridice :<

      Ștergere
  2. Buna Roxana,

    Te astept sa te inscrii la primul giveaway de pe blogul meu. Sunt trei premii puse in joc!

    Pentru mai multe informatii viziteaza:
    http://clothesabcs.blogspot.ro/2012/09/primul-giveaway-fashionshoppinggossip.html

    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Off, numai posturi despre dragoste? Ceva mai vesel vedem si noi ? Off off off ;))

    RăspundețiȘtergere

Judging people is a fruit of not loving people.