sâmbătă, 31 martie 2012

Inimă sedusă, corp robit.


" Cauta iubirea si cand o gasesti fugi de ea ! "

         De ce ai privit mereu doar partea goala a paharului ? Nu stiu ce sa mai zic , nu-mi mai gasesc cuvintele. IAR o sa incep cu parerile de rau si nu mai vreau . Dar nu pot pentru ca regret, pentru ca te cunosc si stiu ce am pierdut. A , sa subliniez faptul ca , TU NU STII CE AI PIERDUT , eu in schimb .. stiu.

     Si prin ce am zis mai sus vreau sa evidentiez faptul ca nu ma cunosteai , chiar daca aveai impresia asta. Recunosc , ti-am spus multeeeee despre mine [ ajungand ca tu sa-ti faci o parere ] dar nu inseamna ca ti-am spus lucrurile bune sau mai stii , si mai bune.
Ca de obicei EU ma autosabotez ... Am spus destul de multe porcarii, nu ma intreba de ce. Aici am gresit si poate asta regret cel mai mult . PROSTIA mea , mi-o regret. Hai ca e cam dur spus " prostie" , s-o numim "naivitate" sau " nu vreau sa ma cunosti asa cum sunt ...pentru ca m-ai adora " .

      Nu mai intru in detalii pentru ca vorbeste narcisismul din mine la ora asta . Ca sa vezi [ avand o alta stare de spirit , pentru ca daca ne uitam la alte  postari dedicate tie mai jos observam un iz de ura, de dezamagire, tristete si tot tacamu ] eu inca te consider un prieten foarte bun , si mi-ar parea foarte rau sa iti pierd si prietenia ... pentru ca da , am nevoie de TINE ca prieten . [ nu ca ar fi sentiment reciproc dar nu conteaza... ]

ummm , apropo daca aici ma impac cu ideea si te vreau ca prieten, totul e roz si am "uitat" ca defapt si tu mi-ai gresit mie prin ... stii tu foarte bine si nu ai mai fi meritat TU prietenia mea [ asta avand in vedere ca stiai foarte bine , FOARTE BINE , ca inca aveam sentimente pentru tine .. si mai am  ] , in urmatoarea postare s-ar putea sa fie o furtuna de cuvite "frumoase" pentru tine [ sarcastica fiind ] . Aici nu bate vantul , e o atmosfera linistita. Chiar daca pe la inceput inca eram "revoltata" .. s-au calmat apele pe parcurs.

       Si defapt , asta astept . Sa ne calmam , sa lasam orgoliul , nervii , supararile - prostesti de cele mai multe ori - , [ si , in cazul meu ] starea de dezamagire , de " nu meritam una ca asta " , de inselaciune , de abandon , si asa mai departe .
Nu voi renunta la prietenia asta , pentru ca e frumoasa . Impreuna sau nu , tu vei fi prietenul meu :* . Din pacate nu mai pot spune " cel mai bun prieten al meu " pentru ca avem un " sau nu " la inceputul frazei .

      In fine , sa fii fericit acum , asa , cu cine esti ! :* Si prin asta sa-ti demonstrez ca m-ai facut sa nu mai am ura aceea incontrolabila fata de persoana de langa tine  . Si daca e sa citesti vreodata asta , as vrea sa iti multumesc ca m-ai invatat si tu ceva bun . Unul din multele lucruri bune pe care le-am invatat de la tine.

Esti un baiat buuuuun :*.

- oooo da , era sa uit. Iti sta bine in albastru -


* Stiu , simt , vad , aud , miros ca ma iubesti 

2 comentarii:

Judging people is a fruit of not loving people.