vineri, 25 ianuarie 2013

Un top "fluffy"

Animalele, cine nu iubeste animalele? In special pe acelea mici, pufoase si dragastoase !! E greu totusi sa faci un top, eu le-as pune pe toate pe locul 1 .., dar daca ar fi sa aleg Top 10 animalute fluffy ar fi asa :

Top 10 fluffy dragalasenii :  

Pe locul 10 vor niste puiuti salbatici de nu stiu ce fel de vulpe , dar sunt tare dragalasi :x 


Pe locul 9 este ursuletul care mi-ar placea mie sa poata fi tinut si in casa ( daca as avea o casaaaaaaaa mareeeeeeee cu o gradina imensa :)) ) , dar animalele salbatice sunt facute pentru a fi libere !



Pe locul 8 : papagalii ! Cu toate ca mie imi place mai mult ursuletul, dar papagalii pot fi tinuti in casa.


Pe locul 7 ma voi indrepta putin spre animalele domestice. De cand eram mica mica mica si ma duceam la bunici alergal la... mielusei :x




Pe locul 6 .. am ales muuuuulte chemotoace galbene si pufoase. Asta tot asa ca amintiri din copilarie.








Pe locul 5  porcusorul blanos :x !!


Pe locul 4 .. hamsterul care e mult mai mic decat porcusorul, motiv pentru care se afla pe 3. O doamneeeeeeeeeeee cata dragalasenieeeeeeeeeeeeeeee !!!!



Pe locul 3 pisicuta! Cine nu ar vrea sa aibe o pisicuta pufoasa si iubitoare? Cu labute mici,  ochi mari , si botic umed  ?




















Pe locul 2 ... iepurasii !!!! Imi plac atat atat atat atat atat de mult. Am avut zeci de iepurasi cand eram mica si sunt absolut adorabili !!






























Si pe locul 1 : catelusii !! Mari, mici, albi, negrii, lenesi sau voiosi, grasi, pufosi, jucausi si iubitori!!





















Voi ce animale aveti? Sau ce animale ati vrea sa aveti ? 


Si asa ca de incheiere,


8 comentarii:

Judging people is a fruit of not loving people.