miercuri, 27 aprilie 2011

I dislike your existence !

I dislike your existence sometimes.


Pentru inceput , ca sa intru mai bine in tema acestei postari ( aceiasii ca in Clopotel.Clomponet.Clontopel. ) si anume : prietenia : adevarata - falsa , de durata , efemera , voi pune cateva citate .
  • Prietenia = O nava destul de mare pentru a duce doi insi pe vreme frumoasa, dar numai unul cand e vreme rea.
  • Fereste-te deopotriva de prietenia dusmanului si de dusmania prietenului.
  • Vor exista mereu oamenic are te vor rani, asa ca trebuie sa-ti pastrezi increderea si doar sa ai mai multa grija in cine ai incredere si a doua oara.
  • Am prieteni falsi , dar macar dusmanii sunt pe bune.
  • Ma pot increde mai mult in dusmani cinstiti decat in prieteni falsi.
  • Am prieteni de 3 feluri : prieteni care ma iubesc ; prieteni care ma inseala ; prieteni care ma detesta.
  • Tine-ti prietenii aproape, iar dusmanii – si mai aproape
  • E mai rusinos sa nu ai incredere intr-un prieten decat sa fii inselat de el.
  • Prietenia nu rezista nici in jigniri, nici in infrangeri. Ea moare.
  • Nu are nicio noima sa cersesti prietenia. 
  • Mi-e dor de un duşman adevărat. Mă sufocă devotamentul falşilor prieteni.
  • Nu îmi este frică de inamicul care mă atacă... îmi este frică de prietenul fals care mă îmbrăţişează.
etc etc. Despre oameni falsi sunt la proverbe de nu mi-ar ajunge sa le scriu pe toate .





18 comentarii:

  1. Pfff...nu am timp acum dar promit ca revin la postarea aceasta, am multe de zis. Nu-mi vine sa cred cat de mult ne asemanam, eu am trecut prin aproape aceeasi poveste:|. Va continua...

    RăspundețiȘtergere
  2. Toti avem noroc pe planul asta . Asta a fost doar o intamplare ..
    ce-mi place cand scri de alti si eu ii si cunosc :))), ma ajuta sa inteleg povestea ,insa Gabi daca iti era prietena adevarata trecea peste faza cu Bogdan ,caci la urma urmei sunt 2 ani jumate si tu n-ai avut nici macar o farama de vina.
    Iar acum nu e vina ta . . poate o sa rezolvati toate problemele, dar daca Gabi n-a reusit nici dupa atata timp ,dupa atata timp de prietenie de cunoasterea persoanei ,de impartasit prosti si multe altele ,inseamna ca a insemnat ceva pentru ea si ca ea avea un scop in tot ce a facut cu tine..
    Dar de ce sa te doara ce-a fost in trecut , acum esti bine cu I , nu te mai gandi la asta si daca era sa fie Cati de partea ta sau a ei iti dai seama ca va alegea pe una dintre voi . dar ea vrea sa fiti toate prietene ,o sa gasiti o solutie >:D<.

    P.S: Daca vad postarea ,auci !:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi este perfect cu i. :o3 Da ma fata .. m-am lamurit eu de Gabriela . At fi ultima sa o mai iert si de data asta . Sa fie sanatoasa de acum in colo , ca eu n-am nevoie de astfel de persoane .
      Singura careia ii multumesc este Catii .

      SI DAAAAAA , o sa ma omoare .. dar asta e , e blogul meu , sriu ce aleg eu sa scriu ;;). Si in plus , nu am spus nimic din ce nu stie deja tot orasul ( in fine , anturajul nostru .. care e cam mare )

      Ștergere
  3. Ce probleme!Insa atata timp cat acum esti fericita si ti-ai gasit oameni care tin la tine nu mai conteaza.Prietenia e dificila,uneori e mai usor sa ai dusmani decat prieteni,dar sunt convinsa ca veti rezolva totul,iar daca nu veti rezolva,vei trece peste tot.Imi place melodia foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc in primul rand pentru intelegere si in al doilea rand pentru sfaturi :* .

      Ștergere
  4. Asa este. Mi-a plaaacut muuult postarea! Si cred ca toate fetele avem ceva de invatat din asta. Eu,una,m-am regasit in aproape tot ce ai scris! Pana la urma e alegerea ta sau a lui pe cine iubeste. Asa a fost sa fie sa va indragostiti .. poate inainte cand nu te interesa .. (ptr. ca nu il cunosteai .. direct) .. Te pup si ai grija de tine! (Am scris eu asa ceva? Am luat-o raznaa . Azi sunt prea dragastoasaaa.)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut :* . Te puuuuuuup si eu mult :*:* .
      Da pai asa e ea , putin mai din epoca dinozaurilor . Nu prea stie cum se manaca viata asta . Abia astept sa ma intalnesc cu ea sa vad daca si-a pastrat acelasi comportament de pipita intepata .. Nu de alta dar asa voi avea si eu motiv sa ma infig in paru ei .

      Apropo, iti sta bine si dragastoasaaaaa . Take care too dear <3 .

      Ștergere
  5. Well...am revenit si ma scuz de pe acum pentru comentariul kilometric care va urma si care probabil va plictisi dar nah:)) eu tot il scriu.:d
    Eu aveam 3 prietene cele mai bune dintre care 2 erau surori: A(care e de varsta mea) si D(care era cu 2 ani mai mare) iar cealalta bff(B) era prietena doar cu mine si A deoarece eram de aceeasi varsta, frecventam cam aceleasi cercuri de cunostinte, etc.
    In vara anului 2009, m-am cunoscut cu V care era cu 3 ani mai mare decat mine dar pe mine nu ma intereseaza chestia cu anii asa ca nu a contat. Eram in club, eu cu fetele, el cu baietii( tocmai venise din afara dupa 2 ani si ceva), el a venit la mine, mi-a cerut nr., nu i l-am dat si apoi 2 saptamani si ceva, iesind cu prieteni comuni, tot insista dupa mine sa-i dau nr. si bla bla. Se vedea clar ca ii place de mine, si mie incepuse sa-mi placa destul de mult de el, il bagam in seama mai mult, parea ca suntem impreuna la cum ne purtam unul cu altul iar eu eram gata sa fac primul pas si sa-i dau nr. doar ca trebuia sa ma duc la ziua verisoarei mele in alt oras, motiv pt care am lipsit un week-end din oras.
    ---Trebuie sa spun ca A ma intrebase intr-o seara daca imi place de V si i-am zis ca da dar ca inca astept sa vad daca e de incredere, de asta nu-i dau inca nr.---
    Pe drum inapoi, ma suna un amic si imi spune: Vezi ca V a dus-o pe A acasa aseara. Iar eu am ramas: :O si am zis ca : Bine, e treaba lor, doar eu nu sunt cu V, sa faca ce vrea! Ma prefaceam ca nu-mi pasa.
    A doua zi ma suna A si imi spune ce fac bla bla si imi zice asa firav ca are ceva sa-mi spuna dar sa nu ma supar. Eu deja stiam si bucuroasa ii zic sa-mi spuna. Mi-a zis ca a condus-o V si ca s-au sarutat. Eu bucuroasa ii zic: Si de ce imi spui mie ca doar eu nu-s cu V. Nu ai vazut ca eu nu vreau sa fiu cu el? Ca nu i-am dat nici nr. si il tot respingeam. Asa ca stai linistita, ca nu ma supar. Ea bucuroasa, isi cere iar scuze si imi zice ca-i pare bine ca nu m-am suparat si bla bla apoi am inchis.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu va plivtisi in nici un caz . Imi voi da intreaga parerea la urmatorul comentariu .. ca sa inteleg mai bine .

      Ștergere
  6. Faza e ca daca nu ma suna acel amic sa-mi spuna ca V a dus-o pe A acasa, eu as fi picat de proasta si probabil as fi reactionat urat la telefon si m-as fi enervat. Dar asa, am avut timp sa analizez si am zis ca de ce sa creada ei ca si-au batut joc de mine, mai bine sa par indiferenta si nepasatoare.
    Vine iar seara, ne strangem din nou toti(printre care si V&A care acum erau impreuna :-j ), eu cu zambetul pe buze, ma purtam ca inainte cu V iar el nu intelegea de ce eu nu-s suparata:)), imi dadeam seama dupa expresia fetei lui. In timp ce noi(gasca) vorbeam, radeam, ei se certau ca el nu a venit cand l-a chemat ea iar ea tipa la el:)) Eu radeam cu ceilalti pt ca nu aveau nici o saptamana si deja se intelegeau ca naiba.
    A venit sambata si am iesit iar in club dar ea nu a iesit din nu stiu ce motiv(parca nu o lasase tatal ei). El dansa cu mine toata noaptea, venea dupa mine afara, mi-a luat si un suc dar eu i-am spus de la inceputul serii(de prima oara cand m-a invitat la dans) ca nu vreau sa am probleme cu A si mai bine sa stam departe unul de altul. El a zis ca doar dansam, nu facem nimic + ca el nu mai este cu A. I-am zis de cand si a zis ca din seara asta:)). L-am crezut pentru ca am vazut-o pe ea trecand prin fata blocului in jur de ora 19:00, eu eram intr-o masina, ma duceam in oras, iar el era in fata blocului cu baietii si nu a bagat-o in seama. Mi s-a parut ciudat dar am zis ca poate s-au certat, nu credeam ca s-au despartit.
    A doua zi ea a spus tuturor ca eu i l-am furat!!(whaatt??!) pe V si ca m-am bagat intre ei. Dupa ce ca ea a fost cea care s-a bagat intre mine si el( a fost si vina lui dar ea imi era prietena si trebuia sa-l refuze cand el s-a oferit sa o duca acasa pt ca stia ca-mi place de el!). De atunci, nu mai vorbim, ea a incercat cateva impacari dar nu i-a mers, mi-am dat seama cat de falsa si prefacuta e, asa ca nu o mai vreau ca prietena! Si in ziua de azi ea sustine aceeasi chestie, ca eu m-am bagat intre ei si i l-am furat:))
    ***Vreau sa lamuresc ca nu sunt rautacioasa si nu m-as baga vreodata intr-o relatie, daca ea mi-ar fi zis din start ca e interesata de el, eu nu l-as mai fi bagat in seama deloc si nici nu mi-as mai fi facut sperante in privinta lui. Dar ea, prefacuta, m-a lucrat pe la spate, cum se spune.:|
    Trebuie sa mai mentionez ca nu numai din acest motiv eu nu am mai vrut prietenia ei(chiar am iertat-o pentru asta si nu mai conteaza de mult timp), ci pentru ca dupa aceasta cearta, am aflat multe despre ea(ma vorbea de rau pe la spate, spunea fel si fel de minciuni iar pe fata se dadea drept cea mai buna prietena!).
    Normal ca sora ei i-a tinut partea dar acum nici ea nu mai vorbeste cu A pentru ca e prea prefacuta chiar si cu sora ei.
    Momentan, doar pe B o mai am drept bff dar macar stiu sigur ca ea e sincera cu mine.
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din toata povestea asta (ca si la mine) e bine ca ai reusit sa iti alegi persoanele in care sa ai indredere si sa le dai dracu pe cele care ti-ar fi facut rau cu prima ocazie.

      Daca aceasta " A " are tupeul sa spuna ca tu te-ai bagat in relatia ( relatie auzi =)))))) ... ) ei cu V .. inseamna ca nu are prea multi neuroni . Si daca ii are , nu-i foloseste .

      Fata asta a fost ca Andreea la mine . Pentru ca fix asa mi-a facut si ea mie , doar ca Bogdan nu a avut nici o relatie cu ea sau nimic in genul .. cu toate ca a fost si el un mare nemernic ...

      Auzeam fel si fel de lucruri precum " Vaaaai , sa vezi ce-o s-o oftic pe Roxana cand o sa vada ca eu vin cu Bogdan la ziua aleia la care e si ea invitata . O sa ramana ca proasta sa vada ca a venit cu mine , nu cu ea "
      Asta a fost o mare aberatie . Fata a carei zi de nastere era nici nu o invitase pe Andreea , iar eu nici ca ma duceam ca nu aveam nici o treaba cu ea . Bogdan era cu mine , nu s-ar fi dus cu ea nici in ruptu capului. Dar ce m-a enervat a fost faptul ca tot incerca sa se bage intre noi .. nu stiu de ce . Poate ca voia sa.mi demontreze ca e mai buna ca mine ( hahahaha sigur )

      Mi-a placut foarte mult atitudinea ta . Le-ai dat clasa amandurora . Pentru asta te felicit . Si voiam sa te mai intreb .. dupa chestia asta tu ai mai avut o relatie cu V ? Eu mi-as fi pus cateva semne de intrebare .. Adica , te-a uitat intr-un weekend ?

      Ștergere
  7. Culmea ca A din povestea mea tot Andreea se numeste:))
    Nici Andreea din povestea ta nu pare sa gandeasca prea mult:)))
    Pai da, eu cu el am avut o relatie pentru ca si-a cerut scuze, a spus ca eu mereu voi fi pe locul I in inima lui( bullshit:)) ) si pana l-am urma l-am acceptat. Am fost de cateva ori impreuna( ne certam, ne impacam), ne-am despartit definitiv in august anul trecut, definitiv din partea mea pentru ca nu mai simt nimic pentru el. Dar el mai incearca si in ziua de azi:))...pacat ca mie nu-mi mai pasa.:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu se intoarce roata . Ce mult ma bucur pentru chestia asta . Si eu cu Bogdan ne-am despartit in septembrie anul trecut .

      In orice caz .. ca sa nu-mi mai fac sange rau ma gandesc ca nu am de ce sa regret nimic din ce am trait cu el atata timp cat m-a facut fericita . S-a sfarsit , asta este . A fost primul dar in nici un caz ultimul .

      Life goes on .

      Ștergere
  8. Da, asa e! Nici eu nu regret ceva ce m-a facut fericita.
    Asa-i viata. Unul pleaca, altul vine.:))
    :*

    RăspundețiȘtergere

Judging people is a fruit of not loving people.