miercuri, 6 februarie 2013

Dezordine.





              Timpule, parca niciodata nu te-ai scurs la fel de repede cum te scurgi acum.Sau asta e doar inceputul? Uneori nu-mi vine sa cred cum te-am pierdut, cum te-am lasat sa treci pe langa mine pur si simplu. Vi,pleci, ne schimbi, ne obosesti, ne dai de gandit, de invatat, ne faci fericiti si ne dai ocazia sa fim iubiti, vi iar, pleci iar... Si-ai sa pleci candva si n-ai sa mai vi. Stiu, stiu... Toti faceti asta.
Ma tot preseaza un gand. Sau m-o presa destinul? Ma tot gandesc la viitor si mi-e frica, poate voi esua. Am prostul obicei de a-mi pune la punct fiecare amanunt din viata mea. Ca si atunci cand ma pun noaptea imi pat si imi zic: " Maine, e sambata, ma voi trezi la 10. Voi manca ma voi imbraca cu puloverul X si colantii Y, voi scrie pana la ora 2, apoi o pauza in care ma voi delecta citind ceva, la urma voi iesi ." etc etc. Tot in acest mod imi ordonez si viitorul : cariera, familie, prieteni, tot. Mi-e frica pentru ca am asteptari mari de la mine, iar daca voi da gres mi-e ca voi fi profund dezamagita. Si uneori sunt usor de dezamagit, chiar si privind pe altii cum reusesc ma apuca jalea. Nu stiu daca sunt in acelasi timp si motivata sa ajung sus, sau doar cad mai mult in prapastia grijilor mele.

             Ehhh, cat despre relatiile mele cu cei din jurul meu, vreau sa spun ca sunt din ce in ce mai lipsite de vlaga. Ma simt ca si omul acela ce si-a ales sa plece sa traiasca singur pe un munte, dar care duce lipsa semenilor, totusi alegand singuratatea, linistea.  Asa sunt si eu ... Cred ca de vreo jumatate de an am intrat intr-un fel de carapace impenetrabila. Cel mai propabil era acolo asteptand doar ceva s-o declanseze, iar daca stau si ma gandesc putin... au fost destule lucruri care m-au schimbat in ultima vreme.
Si totusi sunt o enigma, nici eu nu ma inteleg. Ma gandesc cu nostalgie si dor la prietenele vechi care au ramas langa mine si imi vine sa dau buzna peste ele, dar in ciuda acestui fapt nu reusim sa ne vedem deloc. Am cunoscut de curand persoane noi de care am capatat o oarecare afectiune, dar de a caror prezenta m-as lipsi fara sa sufar prea mult. Ma streseaza teribil toata dezordinea ce s-a produs in viata mea. Ma simt obosita, trista undeva in adancul sufletului, singura , dar fara sa doresc companie.. Parca nu mai sunt fata aceea vorbareata, ci una retrasa si tacuta. Sau poate e doar ceva in mintea mea care-mi spune "  Ai treaba, nu ai timp de distractii, trebuie sa muncesti, du-te acasa si invata, lasa prietenii,lasa somnul, scrie, citeste, fa ce trebuie " . 

Nu stiu, dar tare dezordine e in capul meu... 





10 comentarii:

  1. Timpule, opreste-ti zborul!
    Postarea ta mi-a adus aminte de un film pe care ti-l recomand: "Into the Wild".

    RăspundețiȘtergere
  2. Gindidnute mereu la timpul pe care il ai si la cel care a plecat nu ajuta la nimic,,,e o perdere de energie mentala fara rost,mergi inainte indiferent de orce...si profita de momentele pe care le ai de moment,,,daca nu ai prieteni d emoemnt profita pentru ca si fara ei cite o data e mai bn,,daca citesti mult inveti mult..profita...asta ajuta din toate punctele de vedre....e doar o mica perioada din veata ta care se va schimba si va veni alta ...cel mai inportanta nu fa din tot asta o rutina pentru ca in final plictiseste si deprima!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa ies cu bine din starea/perioada asta. Multumesc mult de sfat :* !

      Ștergere
  3. „ Se zice că timpul trece. Timpul nu trece niciodată. Noi trecem prin timp. ” - Garabet Ibrăileanu .

    - Frumoasă postare , te aștept și pe la mine ! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Wonderful goods from you, man. I hаve unԁеrstand your ѕtuff pгevious to and
    you are just too magnificent. Ι actually
    lіkе what you've acquired here, really like what you're ѕaуing and the ωay
    in ωhich you say it. You makе it еnjoуable and you stіll
    tаke саre of to keep it senѕible.

    I can't wait to read far more from you. This is really a wonderful site.

    Feel free to visit my webpage ... diet hcg

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you :* It's nice that someone compliment my "work" , if I can call it like that. Not many people do this anymore, so thank you honestly :*

      Ștergere
  5. Wοnԁеrful goods from you, man. Ι have undeгstаnd your stuff рrevious to and
    yοu are just tоο mаgnificent. I actuаllу lіke what you've acquired here, really like what you'гe saying
    and the wаy in ωhich yοu say it.
    You maκe іt enjοyable аnd уоu
    still take care οf to κeep it sensible.
    I can't wait to read far more from you. This is really a wonderful site.

    Take a look at my web page - diet hcg
    my webpage - buy hcg injections

    RăspundețiȘtergere

Judging people is a fruit of not loving people.