vineri, 6 iulie 2012

Cum te simti cand pierzi pe cineva ?


        Ma bucur sa spun ca a rasarit iar soarele pe strada mea , in ciuda pesimismului de care dadeam dovata zilele trecute . Cu toate ca nu am nici cel mai mic motiv sa ma gandesc la sentimentele din momentul in care pierdem pe cineva .. o fac . Pur si simplu ma gandesc ...
      Personal am trecut prin 2 catastrofe emotionale . Si adevarul este ca nu vor fi ultimele .. in nici un caz . Nu am trecut prin ele fara sa fiu marcata de cate ceva .. insa important este ca am trecut peste . Cu greu , cu suferinta , cu sperante false , cu ajutor ...
Nu e deloc placut sa te indragosteste nebuneste de cineva dar sa fi constient de faptul ca viata va va desparti la un moment dat , pentru ca viata ne va duce poate pe drumuri diferite ... E greu sa pastrezi o legatura in anumite circumstante . De aceea trebuie sa acceptam si realitatea din cand in cand si cel mai important sa traim momentul fiindca in final amintirile vor ramane tot ceea ce ne leaga de o persoana .


        Sincer , as prefera ca o relatie de-a mea sa se termine asa .. stiind ca am iubit si ca am fost iubita de la pamant pana la cer si ca viata e decis despartirea noastra decat sa fiu inselata , tradata , mintita si asa mai departe . As vrea sa raman cu amintirea unei povesti frumoase de dragoste decat cu cea a unei povesti false .  ( cum de altfel mi s-a intamplat si este pur si simplu oribil  ) .
Eu sunt o fire care greu se indragosteste , din motivul ca doresc sa am bazele unei relatii solide si imi este frica de dezamagiri . Imi trebuie ceva timp sa cunosc persoana respectiva , sa capat ceva incredere , iar apoi incetul cu incetul sa ne descoperim mai bine in relatie . Sa zicem ca am cateva teste pe care pretendentul nu le cunoaste , insa este supus la ele . Daca trece ce brio se va alege cu o partenera pe masura , daca nu ... caut in continuare .


     De ce sa ne avantam in relatii aiurea si sa sfarsim plangand pe podeaua din bucatarie murdare de ciocolata pe la gura ( sau pe toata fata in cazul meu )  ? Decat sa ma indragostesc de cineva de care nu sunt atat de sigura si sa traiesc un vis fals prefer sa infrunt realitatea cruda .
Nu vreau sa iubiesc si sa fiu iubita cu jumatati de masura , vreau o relatie frumoasa , sa ma simt bine , sa ma distrez , sa fiu fericita  atat cat o sa dureze pentru ca nimic nu dureaza la nesfarsit .  Asa sunt eu .. voi nu stiu , dar in opinia mea asa este cel mai bine si cel mai matur .


          Relatia mea actuala ( este prima  relatie a mea serioasa . Distractii cred ca am avut cu totii .. dar ne mai si saturam - cel putin eu da  ) este una asa cum am zis mai sus , o relatie frumoasa . Cu bune , cu rele , cu necazuri , cu bucurii -- este perfecta asa cum este .
Noi doi ne-am mai pierdut o data ( asta a fost cea dea doua catastrofa , cu el , dar acum suntem ok. ) . Pentru mine a fost chiar greu . Nu l-am putut uita , nu mi-au murit sentimentele pentru el , lucru care a facut situatia si mai greu de suportat , caci el pentru un timp a fost implicat intr-o alta relatie .. imediat dupa despartirea noastra . Sper si l-am pus sa-mi promita ca atunci cand va sosi momentul ( va sosi odata si odata .. cum ziceam , sunt realista ) sa fie diferit de data trecuta . Eu una nu as suporta sa trec prin ceea ce am trecut atunci ... ba chiar va fi mai dureros caci in tot timpul care a fost si care va fi vom trai multe impreuna .
         Dar pana atunci sa fim fericiti impreuna pentru ca stim , simtim , vedem , auzim , mirosim ca ne iubim.


( dedicata lui )

8 comentarii:

  1. Si daca ar fi sa aleg intre cele insirate de mai sus ,as alege sa-l implor sa ramana ,deoarece el ii dicteaza inima sa bata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. creca mi-as si infige oleaga mana`n paru aleia si as da-o cu capu de tot ce apuc . Doar asa pentru satisfactia mea proprie .

    RăspundețiȘtergere
  3. OLEACA * .. na e 3 dimineata ,nu mai vad bine:))

    RăspundețiȘtergere
  4. haha , ce adorabila sunt cand fac pe dura . Nu , deci , acum eu cea matura :)) as raspunde in felul urmator :

    Nu as face nimic mai mult decat sa-l iubesc in continuare , pana la epuizare , pana se va duce si ultimul sentiment . Iar daca el e atat de dobiotc incat nu realizeaza ce greseala stupida a facut placand de langa mine , sa fie sanatos . :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Da,cel mai important e sa fiti fericiti impreuna.Cuplurile trec prin multe provocari,tot ce trebuie e sa le infrunte impreuna.Nu trebuie sa accepti jumatati de masura,poti sa-ti faci relatia asa cum doresti:frumoasa,deplina,implinita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am stiut pana nu am trait ca o iubire e si grea ... . Chiar si atunci cand e relatia frumoasa , deplina si implinita poate aparea ceva :( .

      Ștergere

Judging people is a fruit of not loving people.