luni, 8 aprilie 2013

Hai cu leapsa !


Heihei. Nu am mai scris de ceva timp pe blog , stiu stiu. Dar trec printr-o perioada nu foarte frumoasa :( . Voi reveni cu o leapsa prinita de la Stefi :*:* , si sper sa continui cu postatul ( daca mi-ar veni inspiratia ) . 

1. Ai o poreclă?
Da. De cand mi-am facut facebook-ul  ( prin 2010 ) si mi-am pus LVS , toata lumea imi zice asa. "Lvs, Lvs-ica, Levese " =) . 

2. Unde locuieşti?
Pitesti , jud Arges.

3. Ce înălţime ai?  
 In jur de 1,65 . Eu sper ca am mai crescut :( . 

4. Ai o zi onomastică?

 Da , ma numesc si Elena.

5. Cu ce te ocupi? 
Invat, invat, invat ... ce sa fi faci la 16 ani .

6. Ai fraţi sau surori? 
Da, am un frate mai mareeeeeee cu 8 ani jumate . 

7. Limba maternă?
Romana , care alta?

8. Limbi vorbite?
Ce invat la scoala : romana, engleza, germana . Si ce-am prins din zbor e spaniola/portugheza si franceza.. astea de-ti intra usor in memorie. 


9. Colecţii?
Haine , incaltaminte si accesorii :)) :x 

10. Număr la pantofi?
Cam la orice fel de incaltaminte port 36 .

11. Şcoli absolvite?
Generala pana acum . Sunt clasa a 10 a.

12. Materia preferată?
Biologia, romana si mai nou si chimia. 

13. Ce hobby-uri ai?
Imi place foarte mult sa cant , sa dansez ( am facut de mica dans ) si din cand in cand sa fac haine, accesorii, modele de unghii, coafuri, etc.

14. Bani de buzunar?
Eu bag la ciorap banii , ca sa nu-i cheltui. De cateva luni strang bani pentru la vara si cu ocazia asta am cheltuit foarte putin . 

15. Dorinţe?
Sa reusesc in viata , pe toate planurile ; sa pot oferi celor din jur mai mult ; sa fiu fericita si implinita pana la  sfarsit alaturi de persoanele care-mi sunt dragi. 

16. Vise?
 Ma mai visez din cand in cand cantareata . 

17. Număr norocos?
4 , ca ziua mea de nastere. 

18. Ai vrea să revezi?
Pe bunica mea :( ...

19. Ai animale de casa?
Nuuuuuuuu ! Nu prea imi plac in apartament. Poate daca as sta la casa :-< ...

20. Sentimentul cel mai preţuit?
Fericirea si iubirea .

21. Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţa ta?
O intrebare putin inaccesibila zic eu, pentru ca in decursul vietii sunt atat de mult zile frumoase incat e greu sa alegi una. 

Voi trimite leapsa catre Roxy ( Curcubeul Viselor ) , Roxana ( Confesiuni ) , Vioreld si Raisa.

8 comentarii:

Judging people is a fruit of not loving people.