marți, 17 ianuarie 2012

Uite asa fetelor , asa sa va machiati :))

       Incep prin a spune ca urmatoarele clipuri pe care le voi pune mai jos reprezinta un pamflet , dupa cum si Lady Divyne spune ( ea este faptasa :)) ) .
Mie personal imi place foarte foarte mult de ea asa ca va sugerez sa va uitati , daca doriti bineinteles , si la celelalte filmulete ale ei . E distractiva si draguta ;x . Defapt voi pune si un filmult de-al ei obisnuit .



" Buna ! Buna nu dragele mele , ca mie nu-mi sunteti drage deloc. Buna .. fufelor ! " =))))

                         
                               " Daca vreau sa ma uit in figuri la cineva , pot s-o fac acum ! " =))))))))))


" Ce sprancene superbe sunteeeeeeem !! " :))) 
" Sunt o experta ,sa nu comenteze nimeni ! "
" Sunteti varza .. varza murata ca aia e cea mai naspa varza "
" Eu sunt frumoasa oricum , voi .. ma indoiesc . "
" Sa fim stralucitoare precum niste stele ca doar asta suntem , ce naiba . Doar eu sunt o stea , voi nu sunteti pardon " =)))))



Iar acum ceva teribil =)))))))) . Incearca sa o imite .. cred ca i se urcase Hubba Bubba la cap =)

10 comentarii:

  1. LadyDyvineee ^^
    o iubesc pe femeia asta :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hahaha :)) imi place tipa e bestiala

    RăspundețiȘtergere
  3. E super tare, mereu ma binedispun videoclipurile ei. Ah, ce mult mi-as dori o prietena ca ea!:X
    Si cand te gandesti ca multe se machiaza ca in videoclipurile-pamflet facute de ea... nu stiu daca-i de ras sau de plans.:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mama deci cat de aiurea, sunt de speriat!!Vai:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Facea si ea misto de toapele care daca iti vine sa crezi se machiaza asemanator , insa nu atat de inestetic :)) .

      Ștergere
  5. O ştiam pe tipă, dar nu din video-urile ăstea.E genială deabia aştept să ma uit la toate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu si acum rad cand ma uit la ele . Aproape ca stiu tot ce zice :))) la cat m-am uitat

      Ștergere

Judging people is a fruit of not loving people.