joi, 9 iunie 2011

Cateva cuvinte despre blog .


Iar acum cateva cuvinte despre blog . 

      Mi-am facut acest blog la sfarsiul lui 2010. Imi placea de mult dar ziceam ëh, alta data" . Asta pana cand m-a convins o prietena sa-mi fac. La inceput era totul nou, nu prea aveam idee despre ce sa scriu sau cum sa-l structurez, dar pe parcurs am invatat, l-am schimbat de nenumarate ori. 
Tin si acum minte primul meu aspect: negru cu gri... foarte posomorat. Cred ca asa e starea mea, una mai trista si pesimista. Tot ce scriam venea doar atunci cand ma simteam trista...si intr-un final cam la asta s-a rezumat blogul meu, la a-mi scrie ofurile. Acum l-am mai devirsificat putin, probabil pentru ca am mai si crescut, m-am mai maturizat.
Oricum, e placut sa citesti din urma.. sa reinvie toate acele clipe,amintiri si sentimente, e ceva unic.



(imi place melodia asta de moooooor ) . Si al alergaaaaaaaaat sa ma gaseeesc , si alerg in jurul lumii ohh yeaaah . Si am alergaaaaaaaat sa-nvat sa iubesc , si alerg in jurul lumiiiii . 

15 comentarii:

  1. Ahh, ador melodia asta!:X Am ascultat-o intruna cat am stat in spital si tot imi place, dupa atata timp! Atatea amintiri imi reaminteste aceasta melodie...
    Chiar am vrut sa te intreb ce e cu data postarilor:D Acum m-am lamurit.
    Are dreptate Stefania, esti tare simpatica! :o3
    PS: Ai fi si mai simpatica daca ai scoate verificarea comentariilor, ma dispera literele alea intortocheate!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu vroiam sa-i zic asta ! :)))

      Ștergere
    2. Multumec , multumesc :"> .

      Nici nu stiam ca am asa ceva :))) . Si nici nu stiu s-o daaaau jooooooos :o. Ma uit acum sa vad ce si cum :)).

      Ștergere
  2. Hihi;))
    Trebuie sa dai la "Setari"-> "Comentarii"-> "Vreti sa afisati verificarea comentariilor" si bifezi Nu.
    Sper ca ai gasit.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Eee, acum merge:)):X Te-ai descurcat tu, doar esti fata mare:> :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc >:D< . Mi-a spus si Stefi . Chiar nu stiam ca am asa ceva .. Am mai vazut la altii si da , chiar e stresant sa stai sa descifrezi imbarligaturile alea :)) .

      Ștergere
  4. E bine ca ai mai lamurit un pic situatia, am inceput si eu sa inteleg cate ceva :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca la tine m-am gandtit cand am postat :)) .

      Ștergere
    2. Ehhh .... nici chiar, doar nu eram singura persoana confuza. :D Cel putin asa sper :))

      Ștergere
    3. A nici pe departe :)) . Aproximativ toti au fost. Nici mie nu-mi place :-< . Oricum nu mai am multe si termin cu "trecutul " .

      Ștergere

Judging people is a fruit of not loving people.