miercuri, 20 aprilie 2011

We were a beautiful mistake












Privesc dar nu pot vedea ! Nu pot vedea tot ceea ce tu incerci sau poate ca ai incercat sa-mi arati de atat de mult timp .

Stiu ca stii :


  • ca nu sunt perfecta ;
  • ca nu am incredere deplina nici macar in mine ;
  • ca sunt rautacioasa ;
  • ca uneori plang si la cel mai minor lucru ; 
  • ca sunt zile pe care le duc zambind si razand fals ;
  • ca uneori incerc sa ma conving pe mine .. sa te conving si pe tine ca totul este bine doar pentru ca mi-ar fi greu sa-ti spun ce am ;
  • ca ma zbat pentru ca imi pasa ;
  • ca iti mai trag una din cand in cand doar pentru ca vreau sa te ating ;
  • ca ma holbez la tine pentru ca sunt indragostita nebuneste ;
  • ca te sun din jumatate in jumatate de ora pentru ca imi e dor de vocea ta ;
  • ca te intreb tot felul de chestille din curiozitate , nu ca sa te enervez ;
  • ca vreau sa stiu unde esti pentru a fi cu tine ;
  • ca merg aproape de tine doar ca sa ma iei de mana ;
  • ca stau langa tine doar ca sa ma poti lua in brate .
Clar sunt imprerfecta , prin multe lucruri dovedesc asta ; si mie , si tie , si altora . Dar sunt perfecta asa cum sunt , nu ? Pana la urma perfectiunea nu e atunci cand doua persoane sunt pur si simplu impreuna . Este atunci cand doua persoan diferete sunt impreuna pentru ca asa se vor completa una pe cealalta . 
Nu mi-e frica sa incerc iar iubitule , mi-e frica doar sa nu fac aceiasi prostie de doua ori . Uneori nu conteaza ce am sau cine sunt , unde sunt sau ce fac ca sa fiu fericita sau nefericita . Uneori pentru mine contezi doar TU ! 

* Haide sa fugim la Paris ! Haide acum .. 




* We are were in love , remember ? B.

12 comentarii:

  1. Nimeni nu-i perfect !
    P.S: semanam putin ..:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu vreau sa imi imaginez o lume " perfecta " . Cred ca ar fi oribil .

      Ștergere
  2. Inca ceva:D Sper ca nu sunt prea indiscreta dar cea din avatar esti tu? Ma refer la imaginea care apare atunci cand comentezi, cea de langa nume"roxanne". :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Am o postare " Roxanne " unde am pus si poze cu mine .. :D

      Ștergere
    2. Si ca tot mi-ai atras atentia asupra pozei , am si schimbat-o . Am actualizat cu ceva mai de ultima ora :)) .

      Ștergere
  4. Pentru ca esti foarte frumoasa si am crezut ca era o poza luata de pe net.:d

    RăspundețiȘtergere

Judging people is a fruit of not loving people.