joi, 31 ianuarie 2013

Filme romanesti dupa carti

E interesant sa faci o comparatie intre carte si film. Cel putin mie imi place cel mai mult sa citesc cartea dupa care sa vizionez filmul pentru ca eu imi imaginez intr-un anumit fel personajele, peisajele etc. , iar apoi prind un contur real, uneori potrivit imaginatiei mele, alteori ma surprind neasteptat.

Cel mai mult si cel mai mult mi-a placut "Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi", cum la fel de mult mi-a placut si cartea, asa cum spuneam intr-o postare precedenta. Probabil acest interes si aceasta admiratie i se datoreaza autorului Camil Petrescu, care este printre scriitorii mei preferati.



Iar apoi, evident , "Patul lui Procust" .






"Ion" .





"Anna Karenina". Ei bine asta nu e roman romanesc si nici film romanesc , dar trebuie sa recunosc ca e ... uau !


" Enigma Otiliei "


" Morometii"


"Baltagul "


Eheeeheee, astea da carti ... Sunt multe, foarte multe. Dar astea imi plac mie in mod deosebit ! :D






8 comentarii:

  1. Dintre cele prezente aici, decat Baltagul nu am citit. Am vazut si filmele si pot spune ca au si cateva "scapari", adica au fost cateva momente si secvente cand s-au deviat de la carte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da am vazut , dar totusi restecta in proportie de 90% cartea. Sunt reusite <3

      Ștergere
  2. Pot spune ca sunt capodopere, pacat ca astazi nu se mai fac astfel de filme.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie îmi place ultima noapte, enigma sunt super. Cred că în vacanță o să le recitesc.
    Sincer, nu am văzut nici un film romînesc după cărți. Ar cam trebui să îmi fie rușine :)
    Seară faină!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie tot acestea mi-au placut , + Anna Karenina si Patul lui Procust. De obicei cele care au ca subiect si dragostea :x

      Ștergere
  4. EPIC!
    Iti multumesc ca mi-ai amintit de frumoasa perioada a liceului cand am vizionat aceste filme de mare amploare cu mult interes. "Ultima noapte...." e aproape de sufletul meu !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dintre toate si mie mi-a placut cel mai mult Ultima noapte ...

      Ștergere

Judging people is a fruit of not loving people.