joi, 14 octombrie 2010

Autosabotaj.




Am o gura mareeeeeee si scot numai prostii pe ea  ( in defavoarea mea , bineinteles ) . Mereu ma intreb cand o sa ma invat si eu minte sa ma abtin din a spune fel de fel de bazaconii . 
Daca nu m-as mai grabi sa raspund si as evalua corect situatia , ar fi totul mult mai bine .De obicei tind sa-mi complic viata prin lucrul asta ... Imi complic viata in mod constient si apoi ma intreb jelindu-ma " de ceeeeee ? De ceeeeeee nu am tacut eu din gura ? " 

Aici ma refer la Domnul Iubitel . 

Probabil pentru ca nu imi este usor sa il mint si nici nu mi se pare normal , ii spun tot . Ii spun de la bune pana la rele si GRESESC ! Zic de mai bine de o jumatate de an ca ma controlez , ca raspund doar la intrebarile la care consider eu ca trebuie sa raspund ,cum de altfel face si el ... baiat destept . El stie sa ma faca sa-l vad la fel omitand sa-mi spuna anumite lucruri . In schimb eu aia proasta il las sa ma stie asa cum sunt , de aici ajungandu-se la fel si fel de pareri .
Sunt naiva , sunt toanta , sunt infantila , sunt ... , stiu eu cum mai sunt .

Greselile mele sunt greselile mele . Nu cred ca ar trebui sa continui sa spun tot din trecutul meu . Acel trecut care a fost doar al meu , nu al nostru , caci tu erai pe treaba ta atunci . Din moment ce mi-am invatat lectia nu mai am ce comenta . Nici eu , nici altii .
Imi permit sa gresesc , imi permit sa ma simt mizerabila pentru ceea ce am facut , imi permit sa ma fac in toate felurile si sa ma dau dracu . EU IMI PERMIT ASTA . Doar eu .

Imi regret greselile , invat din ele . Asta e viata .

Si nu imi plac oamenii care judeca fara sa stie ce si cum . Cum ma poti judeca daca tu nu mi-ai fost alaturi atata timp ? M-ai lasat ca pe o fraiera sa ma descurc . Vi si imi spui acum " AI FOST O PROASTA " pentru ce ai facut in ziua X , sau pentru ce ai spus in ziua Y .
Dar stii tu prin ce treceam eu ? Stii fix o ... :) . 

Si ca tot veni vorba ... NU IMI VOI CERE SCUZE PENTRU CUM AM ALES SA REPAR CEEA CE AI STRICAT TU .
Got it ?! ( link )
 Si de acum in colo ... chiar ma voi schimba , vei vedea . Nu vreau sa ne pierdem iar increderea de a mai comunica deschis unul cu celalalt , nu vreau ! Dar uneori lucrurile se complica .







* Stiu , simt , vad , aud , miros ca ma iubesti .

6 comentarii:

  1. Nu e bine sa repeti greselile.. se spune ca a doua oara nu mai e greseala, e alegere. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana acum nu am repetat nici o greseala deaia "mare" ... Doar chestii asa minore pe care eu nu le consider greseli .
      Sunt ticuri de-ale mele care il enerveaza pe el . Incerc sa scap si de astea ...

      Ștergere
  2. Din greșeli învâțăm, și creștem, dar uneori suntem nevoiți să le repetăm.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu una am invatat foarte multe( Si din greselile mele , si din ale altora .. ) si m-am maturizat in doar un an .

      Ștergere
  3. Data viitoare vei invata , da?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da , am invatat ceva deja , multumesc frumos pt sfat. Acum sunt mult mai rezervata .

      Ștergere

Judging people is a fruit of not loving people.